جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت هاشمی شاهرودی

حوزه/ در پی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت این فقیه مجاهد را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، ارتحال یاور صدیق امام(ره) و رهبری آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت یاور صدیق امام و رهبری استاد گرانقدر آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب گردید.

خدمات ارزشمندی از این فقید سعید به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار مانده است که هرگز فراموش نمی شود و از باقیات الصالحات ایشان خواهد بود.

ارتحال این عالم بزرگوار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اعضاء محترم مجلس خبرگان رهبری، اعضاء محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، شاگردان، مردم شریف استان خراسان جنوبی و بویژه خاندان مکرم و اعضای وابسته به بیت ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

سوم دی ماه ۱۳۹۷

 

همچنین نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس طی پیامی رحلت  آیت الله هاشمی شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حجت الام سیدمحمدباقر عبادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
قال رسول الله (صلی الله علیه و آله): إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثَلمة لایسدّها شیء إلى یوم القیامة

خبر درگذشت عالم بزرگوار حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رضوان الله تعالي عليه موجب تأسف فراوان گرديد.
ايشان در تمامی دوران ‌های انقلاب اسلامی اعم از ریاست قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین در سنگر مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان حضوری موثر داشت و اطاعتش از حضرت امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری الگوئی برای دوستان و شاگردانش بود.

اينجانب فقدان این عالم جلیل القدر را به محضر حضرت بقية الله الاعظم روحی و ارواحنا لتراب مقدمه ‏الفدا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علميه، مردم شریف استان خراسان جنوبی و روستای ولایتمدار سیدان بیرجند و به‌ويژه خانواده معزز ايشان تسليت عرض كرده از خداوند متعال ‏علو درجات برای آن عالم وارسته و صبر و اجر جزيل برای بازماندگان محترمشان مسئلت می نمایم.

سید محمدباقر عبادی
نماینده مردم فهیم شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی
چهارم دی ماه 1397

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha