پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله شاهرودی

حوزه/ جمعیت شیعیان سنگال موسوم به «جمعیة الکوثر» ضمن ابراز تاسف و اندوه نسبت به درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، ضایعه درگذشت ایشان را تلخی وصف ناپذیر اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» شیخ محمد سابع مالم، رئیس جمعیت شیعیان کشور سنگال موسوم به «جمعیه الکوثر» ضمن اعلام بیانیه ای مراتب غم و اندوه خود را نسبت به درگذشت فقیه برجسته حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی اعلام کرد، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرجع عالیقدر و عنصر تاثیر گزار در نظام جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی در آستانه سال نو میلادی موجب تحمیل غم و اندوهی وصف ناپذیر بر قلوب تمامی مسلمانان به ویژه شیعیان آفریقا گشت.

ایشان در طول عمر با برکت خود خدمات بسیار مهمی در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مسلمانان و به ویژه شیعیان انجام دادند که از آن جمله می توان برای مثال به مسئله رسیدگی و حمایت از مراکز و مساجد شیعی در قاره آفریقا اشاره کرد.

بنده به نمایندگی از جمعیت الکوثر سنگال، ضمن طلب رحمت و آمرزش برای آن فقیه تازه درگذشته و آروزی علو درجات و همنشینی با صلحا و بزرگان امت، از درگاه احدیت برای بیت ایشان و وابستگان و جمیع دوستداران وی، صبر و توان تحمل مصیبت آرزومندم.

شیخ محمد سابع مالم

رئیس انجمن شیعی الکوثر سنگال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha