پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، تصریح کرد: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله احمد جنتی، در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، تصریح کرد: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انالله و انا الیه راجعون

 قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

با كمال تأسف و تأثر مطلع شديم عالم مجاهد و پارسا حضرت آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي رضوان‌الله تعالی علیه به لقاءالله پيوست.

این عالم بزرگوار از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی بود و در همه عرصه‌های خدمت به مردم، صادقانه ایفای نقش کرد. از عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله مسئولیت‌های خطیر این عالم مبارز و انقلابی بود که در همه این عرصه‌‌ها هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

فقدان اين عالم فاضل و سكان اطمينان‌بخش دوست‌داران انقلاب، موجب تأثر و تألم جبران‌ناپذيري است؛ چرا كه به یقین مي‌توان گفت آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي در هر جايگاهی که قرار گرفت، به حد اعلي موجب سكون و آرامش بود.

اینجانب ضمن آرزوي علو درجات براي آن مجاهد پارسا، اين ضايعه موسعه و سنگين را به حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مقام معظم رهبري، علمای اعلام، حوزه‌هاي علميه، شيعيان جهان، بیت شریف آن عالم فرزانه و ملت شريف ايران تسليت عرض مي‌نمايم.

احمد جنتي

دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha