جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی(ره) را تسلیت گفت و تصریح کرد: ایشان به حق استوانه ای قوی برای نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگذشت عالم مجاهد آیت الله هاشمی شاهرودی(ره) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در یزد در پیامی آورده است: رحلت جانسوز عالم عامل و فقیه مجاهد، استاد و مدیر توانمند حوزه های علمیه حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی اعلی المقامه الشریف که عمری را در امورات ارشد مملکتی به مردم و نظام اسلامی خدمت نمود و خدماتی را برای اجرای عدالت و قسط ارائه کرد را به ساحت مقدس امام زمان(عج) مقام معظم رهبری، آیات عظام و مراجع تقلید، حوزه های علمیه، بیت شریف ایشان، روحانیت معزز و مردم شریف و قدر شناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی به حق استوانه ای قوی برای نظام اجرایی کشور خاصه دستگاه قضا و مجلس خبرگان رهبری و حوزه های علمیه به شمار می رفت، یادآور شد: او با امام بود، با امام ماند و برای مقام عظمای ولایت، یاری هم پا و دوستی خالص و بی ریا و زحمتکش بی مدعا بود.

وی در پایان این پیام اضافه کرد: خدایش رحمت کند که خوب زیست و خانه آخرتش را با اعمال و افعال ارزشمند خود آباد نمود و رضایت خدای بزرگ را جلب نمود؛غفران و رحمت خداوند نثار او باد.                                                   

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha