شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه لرستان رحلت عالم گرانقدر آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهروردی، آورده است: ایشان در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب از چهره های برجسته و مبارز خستگی ناپذیر بودند که زحمات بسیاری را در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب و تثبیت آن بر عهده داشته اند و همواره به عنوان یار و یاور امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده و با زحمات فراوان عمر خود را در راه اعتلای روز افزون نظام سپری نمود.

 امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در طول عمر بابرکت خود در تربیت طلاب مومن و انقلابی نیز اهتمام داشت، خاطر نشان کرد: ارائه نظرات فقهی و اصولی بدیع، فعالیت های موثر سیاسی و قبول مسئولیت های متعدد در نظام جمهوری اسلامی در کارنامه عمر بابرکت ایشان از دیگر خدمات ایشان به اسلام و نظام بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، اخلاق نیکو، سعه صدر، تقوا و فروتنی را از دیگر خصوصیات اخلاقی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در پایان درگذشت این فقیه وارسته را به حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، عموم مردم، علماء و بیت ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن فقیه وارسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل مسئلت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha