پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

 اِنَّ الَّذينَ آمَنوا وَالَّذينَ هاجَروا وَجاهَدوا في سَبيلِ اللَّهِ أُولئِكَ يَرجونَ رَحمَتَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفورٌ رَحيمٌ (بقره/218)

 ارتحال عالم عامل آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی (رحمه الله علیه) پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت صادقانه در اعتلای تفکر انقلاب اسلامی و تربیت طلاب و روحانیون مستعد و انقلابی، موجب تألم و تاثر فراوان گردید.

شخصیت نورانی این فقیه فرزانه در مسئولیت های خطیری که داشتند اعم از عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره نقش آفرین، تاثیرگذار و به دور از هر نوع جناح‌گرایی و سیاست‌زدگی بود.

 فقدان این فقیه بزرگوار و اخلاق‌مدار که از سنین جوانی در زمره مجتهدین قرار گرفت و از حلقه درس ایشان عالمانی پرورش یافته‌اند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و دردناک برای مردم قدرشناس و مؤمن ایران اسلامی علی‌الخصوص روحانیون و حوزه های علمیه کشور است.

 اینجانب ارتحال این یار امام و رهبری را به مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای آن عالم ربانی، علو درجات و حشر با اولیاء و صالحین مسئلت دارم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha