شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله شاهرودی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شمس ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: درب اتاق آیت الله شاهرودی هیچگاه به روی مردم بسته نبود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: ایشان در زمان حیات خود در هر مسئولیتی که حضور داشتند مجاهدی نستوه و انقلابی بودند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه آیت الله شاهرودی از شاگردان و همراهان امام خمینی(ره) بود، افزود: ایشان همواره مطیع ولی فقیه و گوش به فرمان ایشان بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله شاهرودی فردی متواضع و فروتن بود اضافه کرد: رفتار ایشان در زمان حیات، نمونه ای کامل از یک انسان وارسته و جهان شناس بود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطر نشان کرد: زمانی که آیت الله شاهرودی مسئولیت قضایی در نظام اسلامی به عهده داشتند، عملکردشان را به خوبی انجام دادند و درب اتاق ایشان هیچگاه به روی مردم بسته نبود.

مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید شیوه اخلاقی و رفتاری آیت الله شاهرودی را الگویی برای خود قرار دهند، تصریح کرد: ایشان یک روحانی جامع، وارسته و متعهد و با اخلاق بود‌.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha