جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله صفایی بوشهری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری مراسم ارتحال آیت الله شاهرودی در مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، پیش از ظهر امروز، جلسه شورای حوزه علمیه استان بوشهر با حضور اعضای این شورا، مدیران مدارس علمیه استان و معاونان حوزه در مجتمع آدینه بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این جلسه با تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: این شخصیت رنج های فراوانی را در عراق دید و بعد از اینکه از این کشور به ایران آمد به مبارزه علیه رژیم بعثی صدام پرداخت و پس از این توسط رهبر معظم انقلاب عهده دار مسئولیت در قوه قضائیه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار برگزاری مراسم ارتحال آیت الله شاهرودی در مدارس علمیه استان شد و ابراز داشت: این مراسم فردا(چهارشنبه) با حضور کلیه اساتید و طلاب در مدارس علمیه برگزار شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن یوم الله 9 دی و گرامیداشت این روز حماسی گفت: همه مدارس علمیه استان نسبت این حماسه توجه ویژه ای را داشته باشند و در مراسمات محوری که در سطح شهرستان ها برگزار می شود حضور بهم رسانند.

وی با بیان اینکه دشمن روی این حضور و کمرنگ جلوه دادن این مراسم برنامه ریزی کرده است اعلام کرد: همه مدارس علمیه استان در ساعت برگزاری تجمع و مراسم محوری به مناسبت 9 دی تعطیل باشد اما در دیگر ساعات کلاس ها برقرار خواهد بود.

در ادامه این جلسه اعضای شورا، مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه استان به بررسی موضوعات و دستورالعمل جلسه پرداختند.

همچنین حجت الاسلام سید احمد احمدی، مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر با حضور در این جلسه به ارائه توضیحاتی پیرامون خدمات صندوق مرکز خدمات و نوع تسهیلات ارائه شده به حوزه های علمیه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha