جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهرودی

حوزه/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت عالم بزرگوار آیت الله هاشمی شاهرودی از برگزاری مراسم بزرگداشت این عالم جلیل القدر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت درگذشت آیت الله «سیدمحمود هاشمی شاهرودی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام با بیان اینکه مراسم بزرگداشت این عالم جلیل القدر از سوی نماینده معزز ولی فقیه در استان در شهر بیرجند برگزار می شود، گفته شده: این مراسم فردا چهارشنبه پنج دی‌ماه بعد از نماز مغرب وعشاء در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می شود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

إنا لله و إنا إلیه راجعون

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با دریغ و تأسف فراوان، درگذشت یار دیرین انقلاب، امام خمینی  «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تسلیت می‌گوید.

فقدان این عالم جلیل القدر و شخصیت کم‌نظیر که از تبار علمای برجسته خراسان جنوبی بودند و عمر با برکت خویش را در راه اسلام و انقلاب چه در روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و چه در چهار دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور هوشمندانه و هدایت و مسئولیت‌پذیری در مسندهای مختلف سپری نمودندموجی تالم و تاثر بسیار است. 

ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی در استان ضمن ارج‌گذاری به مقام شامخ و خدمات و زحمات صادقانه ایشان به انقلاب اسلامی و مردم، این مصیبت وارده را به  محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری، امام خامنه ای «مدظله العالی»، خانواده محترم و عزادار ایشان، نماینده معزز ولی فقیه در استان و مردم عالم پرور خراسان جنوبی تسلیت عرض نموده، برای ایشان از درگاه ایزد منان رحمت واسعۀ الهی  و برای سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت کرده و از همشهریان عزیز دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، در مراسم یادبود و  بزرگداشت این مرجع عالیقدر شرکت فرمایند. 

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha