جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیامی رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، در پی ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد .

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ارتحال جانسوز فقیه عالیقدر و عالم مجاهد، حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی(ره)، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این عالم جلیل القدر و فقیه فرزانه که در محضر اساتید و بزرگان حوزه همچون امام خمینی (ره ) وشهید سید محمد باقرصدر(ره) درس آموخته بود، سراسر عمر با برکت خویش را صرف ترویج و نشر معارف اسلام ناب محمدی(ص) و فرهنگ اهل بیت( علیهم السلام) نمود و آثار ماندگار و تالیفات مهمی در حوزه فقه و اصول از این روحانی فاضل به یادگار مانده است.

سیره علمی و عملی این مجاهد نستوه که در شمار یاران و یاوران امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) و از چهره‌های اثرگذار نظام اسلامی می درخشد و  در مسئولیت‌های خطیر خود همواره با روحیه جهادی، مدیریت انقلابی و تعهد مثال زدنی به ایفای نقش می پرداخت و خدمات ارزنده و ماندگاری در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی و نظام و خدمت به مردم بر جای گذاشت، مشعل پر فروغی است که می تواند روشنایی بخش مسیر حرکت همه دلسوزان جامعه اسلامی قرار گیرد.

اینجانب فقدان این فقیه برجسته و عالم گرانمایه را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، بیت معظم ایشان و ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و دوام توفیق مسئلت دارم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha