جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت آیت الله موسوی جزایری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی، ضمن علاقه شدید به رهبر معظم انقلاب، انسان خدمت گذاری بود که هم در میدان علم و تعلیم و هم در میدان خدمت و حمایت از نظام اسلامی، پشتکار فراوان داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پیامی، ارتحال آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

امام جمعه اهواز، در این پیام آورده است: فقدان دوست عزیزمان آیت الله هاشمی شاهرودی، مصیبت دردناک و عظمایی است که موجب تأثر این جانب، جامعه حوزوی و نخبگانی کشور و همه علاقه‌مندان به ایشان شد.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به ویژگی علمی آیت الله هاشمی شاهرودی، گفت: ایشان ضمن علاقه شدید به رهبر معظم انقلاب، انسان خدمت گذاری بود که هم در میدان علم و تعلیم و هم در میدان خدمت و حمایت از نظام اسلامی، پشتکار فراوان داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در ادامه پیام تسلیت خود، با بیان اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی، اوامر مقام معظم رهبری را بر خود متاع و واجب الاطاعه می‌دانست، بیان کرد: ما از بابت فوت ایشان بسیار متأثریم و ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده معظمشان، از خدا می‌خواهیم این مصیبت را برای جهان اسلام جبران بفرمایند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha