پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت هوشیاری در برابر فتنه های طراحی شده دشمنان گفت: توصیه مقام معظم رهبری در خصوص فتنه های دشمنان را جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، عصر امروز در یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با اشاره به اینکه امروز سالگرد عملیات کربلای ۳ است و جای دارد تا یاد و نام شهدای این عملیات را گرامی بداریم، ابراز داشت: یادواره هزار و 200 شهید منطقه ارسباران هر ساله به میزبانی یکی از شهرستان‌ های منطقه قره ‌داغ برگزار می‌ شود که این حرکت ارزشمند نیاز به تکرار دارد.

وی بر ضرورت زنده نگهداشت یاد و نام شهدا تاکید کرد و ادامه داد: اگر قیام عاشورا مورد بی ‌توجهی قرار می‌ گرفت قطعا رو به فراموشی می‌ رفت لذا برگزاری یادواره‌ های شهدا گامی برای زنده‌ نگه داشتن و جهت جلوگیری از فراموشی فداکاری ‌هایشان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌ هاشم همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ دشمنان قسم‌ خورده با همراهی عوامل داخلی قصد داشتند تا جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند، آمریکا سعی می‌ کرد در منطقه حضور داشته باشد اما حماسه ۹ دی مردم مانع از تحقق برنامه‌ های دشمن شد.

امام جمعه تبریز اذعان داشت: ما که شهدای بسیاری در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی تقدیم کردیم تا این کشور آزاد و مستقل باشد براین اساس نمی توانیم در برابر فتنه ها ساکت باشیم.

نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص احتمال ایجاد فتنه در سال آینده هشدار دادند، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن توصیه مقام معظم رهبری، باید در مقابل فتنه های دشمنان در سال آینده هوشیار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha