جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام آیت الله اشرفی شاهرودی

حوزه/ آیت الله اشرفی شاهرودی رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و فقدان آن مرحوم را خسارتی بزرگ برای حوزه های علمیه دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، از علمای برجسته خراسان، در پیامی با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و مراکز علمی، فقدان آن مرحوم را خسارتی بزرگ برای حوزه های علمیه خواند.

وی با اشاره به اینکه خبر رحلت عالم مجاهد، فقیه فرزانه، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تألّم و تحسّر شدید گردید، آورده است:‌ درگذشت این عزیز که از سالهای متمادی او را به نبوغ و کوشش بی دریغ در راه علم و فقاهت و سیاست میشناسم، به راستی خسارتی بزرگ بر حوزه های علمیه است.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان در این پیام آورده است: این ضایعه را به محضر ولی الله الأعظم (ارواحناله الفداء)، مقام معظم رهبری، مراکز علمی کشور و فرزندان گرامی و برادر ارجمند و سایر اعضاء بیت مکرّم آن بزرگوار، تسلیت عرض نموده، غفران و علوّ درجات برای آن سفر کرده و أجر و صبرجمیل برای کلیّه بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha