جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان در پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول‌الله (صلی‌الله علیه و آله): موت العالم مصیبه لایجبر

درگذشت عالم مصیبت جبران‌ناپذیر است

 ارتحال جانگداز فقیه مجاهد و عالم عالی‌قدر مرجعی انقلابی و استادی شاگرد پرور حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سید محمود هاشمی شاهرودی (رضوان‌الله علیه)، یاور روزهای سخت انقلاب و امین رهبر معظم انقلاب که عمر با برکت خود را در راه بالندگی انقلاب اسلامی سپری کردند، ثلمه ای برای اسلام و حوزه‌های علمیه و امت اسلامی بود.

بی‌شک خدمات ماندگار و تلاش‌های اثربخش ایشان در عرصه خدمتگزاری؛ مدیریت‌های کلان و راهبردی در قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان و اعتلای فرهنگ کشور فراموش نخواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از حوزه‌های علمیه؛ اساتید و طلاب علوم دینی این استان، ارتحال آن عزیز سفرکرده را به حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (دام ظله‌العالی) و جامعه روحانیت و بیت معظم و شاگردان و مقلدین ایشان و مردم استان سمنان تسلیت می‌گویم از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی را برای آن عزیز سفرکرده مسئلت دارم

محمدحسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha