چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
حجت الاسلام محمد بارانی - مهدیشهر

حوزه/حجت‌الاسلام بارانی گفت: شکل‌گیری ۷ دی در مهدی‌شهر نشان از بصیرت بالای مردم در برابر دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی، پنجشنبه‌شب در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی و یادواره شهید محمدحسین حمزه دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی غرب استیل مهدی‌شهر، به میزبانی مسجد امام علی (ع) این شهر، با اشاره به خروش مردم انقلابی مهدی‌شهر در 7 دی‌ماه علیه فتنه گران و میثاق آنان با ولایت اظهار داشت: مردم مهدی‌شهر همواره در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های انقلاب اسلامی نظیر برپایی اولین نماز جمعه در استان، تقدیم اولین شهید انقلاب و... پیشگام و پیش‌قدم بوده‌اند.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: در پی تحرکات دشمن در فتنه 88 مردم ولایی مهدی‌شهر در 7 دی‌ماه علیه فتنه گران و میثاق آنان با ولایت بپا خاستند و شکل‌گیری 7 دی در مهدی‌شهر نشان از بصیرت بالای مردم در برابر دشمن است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از عظمت بالایی برخوردار است و امروز جهانیان به عظمت و شوکت و عزت این انقلاب پی برده‌اند، افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و در انقلاب اسلامی راه‌های پرفراز نشیبی داشته و داریم اما با بصیرت و ولایتمداری مردم از همه خطرات و تهدیداتی که انقلاب را تهدید می‌کند به‌سلامت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha