پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مدرسه علمیه فیضیه-۲

حوزه/ مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار یوم الله نهم دی ماه ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه نهم دی ماه، همزمان با سراسر میهن اسلامی و با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه ای به  مراسم حماسه ماندگار یوم الله نهم دی دعوت کرد که به متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ماندگار نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام مردم فهیم، متدین و زمان شناس ایران اسلامی است.

روزی که با تجلی دست قدرت الهی و خلق حماسه ای بی بدیل با حضور خودجوش امت عاشورایی در عظیم ترین راهپیمایی تاریخ، رذیلانه ترین فتنه آمریکایی-صهیونیستی در هم پیچید و بار دیگر قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت فقیه در عبور عزت آفرین و مقتدرانه از بحران هارا نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرتهای مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستد این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن ها قد علم کند و با کمترین هزینه، اهداف خود را پیش ببرد.

لذا زنده نگه داشتن و بزرگداشت این یوم الله به معنی واقعی کلمه و تبیین دستاوردهای گرانسنگ حرکت در سایه دین، بصیرت افزایی و روشنگری، وظیفه ای همگانی است.

در همین رابطه آحاد مردم شریف و متدین خاستگاه انقلاب اسلامی، قم همیشه سرافراز و پیشگام در خلق حماسه ماندگار یوم الله نهم دی ماه را به شرکت پرشور در تجمع باشکوه و حماسی ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه نهم دی ماه که همزمان با سراسر میهن اسلامی و با سخنرانی بصیرت افزای حضرت آیت الله حاج سید احمد خاتمی دامت افاضاته در پایگاه فقه و فقاهت مدرسه مبارکه فیضیه برگزار خواهد شد دعوت می نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha