پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ حضور مردم و علما در بیت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ ستاد گرامیداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، با محوریت امامت جمعه اندیمشک، در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از تشکیل ستاد گرامیداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی در شهرستان اندیمشک خبرداد و بیان کرد: با توجه به خدمات والای عالم گران‌قدر، حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی به حوزه‌های علمیه، با همفکری روحانیت شهرستان، تصمیم به تشکیل ستاد گرامیداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی گرفتیم.

وی با بیان اینکه این ستاد با محوریت حوزه علمیه و شخص امام جمعه است، گفت: در این ستاد علاوه بر امام جمعه و مدیران مدارس علمیه اندیمشک، جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور دارند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، نخستین مصوبه این ستاد را برگزاری مجلس ختم و گرامیداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اعلام کرد و گفت: در راستای گرامیداشت مقام بزرگ این عالم ربانی، مجلس ختمی با حضور آحاد و اقشار جامعه در مسجد محمدی این شهرستان برگزار و در آن یاد و سیره آیت‌الله هاشمی شاهرودی گرامی و تبیین شد.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، بزرگداشت استاد بزرگ حوزه‌های علمیه را یک وظیفه از سوی همه حوزویان دانست و تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله هاشمی شاهرودی، به‌عنوان استاد بزرگ حوزه و کارگزار باوفای نظام یاد می‌کنند، بر همه حوزویان لازم است که ضمن تشریح سیره زندگانی ایشان برای طلاب جوان، مراسم‌های در خور شأنی هم برگزار کنند تا پاسداشتی بر مجاهدت‌های علمی آن عالم ولایی باشد.

لازم به ذکر است، مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، شامگاه پنج‌شنبه در مسجد محمدی شهرستان اندیمشک، با حضور جمع کثیری از طلاب، روحانیون، مردم و مسئولان برگزار شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha