جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
به‌زودی مشکل فاضلاب و آسفالت خیابان مهربند و سلطانی حل می‌شود

حوزه/ پس از پیگیری‌ها و مطالبه طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز از مسئولان شهری، به‌زودی مشکل فاضلاب و آسفالت خیابان مهربند و سلطانی اهواز حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، همواره در تلاش برای رفع مشکلات مردم بوده و در چند ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده‌اند.

مسئولان این مدرسه علمیه، هرگاه احساس کرده‌اند که حضورشان می‌تواند اثرگذار باشد، با اقدامی سریع و به موقع، تیمی از طلاب و روحانیون را گردهم جمع کرده و در صدد رفع مشکلات مردم شده‌اند.

از ساخت خانه برای مردم مستضعف گرفته تا کمک به جمع‌آوری آب‌های سطحی و لایروبی فاضلاب‌ها تا پیگیری دیگر مشکلات و موانع زندگی مردم!

در چند روز اخیر، با مراجعه مردم به حوزه علمیه و درخواست برای پیگیری حل مشکل فاضلاب خیابان مهربند و سلطانی، تیم پیگیری مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، دست‌به‌کار شده و با مراجعه به شهرداری و رایزنی با مسئولان شهری، در صدد رفع این مشکل شدند.

خوشبختانه رایزنی‌های روحانیون مدرسه پاسخ داده و هم‌اکنون فاضلاب و آسفالت خیابان مهربند و سلطانی اهواز در حال تعمیر و بازسازی است.

در این راستا جناب آقای مهندس جـوام، گفت: طرح فنی خط لوله فاضلاب خیابان مهربند و سلطانی به طول ۳۰۰ متر تهیه و مجری طرح هم جناب آقای دهقانیان می‌باشد. البته در حال حاضر منتظر مجوز حفاری از سوی شهرداری منطقه۱ هستیم.

در رابطه با آغاز پروژه عمرانی آسفالت خیابان مهربند نیز امروز جناب آقای مهندس سیدی از شهرداری منطقه۱ نیز شروع بکار کردند که امیدواریم طبق وعده‌های داده شده، معضلات ایجاد شده برای مردم منطقه سلطانی به‌زودی حل شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha