جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
  آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ اکنون شاهد اتفاقات بسیار خوبی در منطقه مانندخروج آمریکا و همپیانان آنها در سوریه و عراق هستیم و این نشانه پیروزی برای جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی، ظهر امروز در دیدار گروهی از دانشجویان لبنانی دانشکده دفاعی حاج عماد مغنیه، بر همفکری و همراهی با نخبگان کشورهای اسلامی برای رفع مشکلات جامعه اسلامی تأکید کردند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در لبنان مردم  و روحانیون مبارز، متدین، اسلامی،دینی و پیرو مبانی دینی و ولایت فقیه و انقلابی وجود دارند و این مردم با سایر ملل دیگر فرق دارند، افزودند: هم اکنون جامعه نیازمند افرادی است که مردم را به دینداری، امر به معروف و نهی ازمنکر دعوت کنند و این بیان نورانی قرآن کریم است و همه مسلمانان را به این امر خطیر دعوت می کند.

معظم له بابیان اینکه کسانی که در راه تحصیل علم و دانش گام بردارند، دارای جایگاه بالایی در پیشگاه خدای متعال می باشند،اظهار داشتند: مهمتر از همه معرفت به مبانی دینی و الهی و عمل و پیاده آن درجامعه است.

 ایشان افزودند: اهل علم کسانی هستند که مردم را به دینداری، جهاد و مقابله با دشمنان دعوت می کنند و از این لحاظ وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: امام صادق(ع) فرمودند« عالمان دین ما کسانی هستند که در مقابل ظلم ساکت نمی نشینند و این خود فضیلتی بزرگ است».

 معظم له بیان داشتند: اکنون شاهد اتفاقات بسیار خوبی در منطقه مانندخروج آمریکا و همپیانان آنها در سوریه و عراق هستیم و این نشانه پیروزی برای جامعه اسلامی است.

 ایشان افزودند: اکنون روز به روز شاهد بیداری، تحول و پیشرفت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بعد از امام راحل در منطقه هستیم و مردمی که  درفرانسه جلیقه زرد پوشیدند اعلام کردند که دنبال روی اهداف انقلاب ایران می باشند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha