جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجمع طلاب در مدرسه فیضیه

حوزه/ مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار یوم الله نهم دی ماه همزمان با سراسر میهن اسلامی و با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی در مدرسه فیضیه قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، همان طور که پیش از این در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده بود آحاد مردم شریف و متدین قم در تجمع باشکوه و حماسی ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه نهم دی ماه که همزمان با سراسر میهن اسلامی و با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی در مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد حضور می یابند.

۱۰:۱۰

 

قبل از ساعت ده صبح، طلاب، اساتید و اقشار مردم متدین و انقلابی قم با حمل پلاکاردهایی در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در مدرسه فیضیه حضور پیدا کردند و هم اکنون مراسم به صورت رسمی آغاز شده و حیات مدرسه مملو از جمعیت است.

 

۱۰:۲۰

 

طلاب و اساتید تجمع کننده هم اکنون در حال شعار علیه استکبار جهانی  و ایادی داخلی آنان هستند و با فریاد «مرگ بر اسرائیل»‌،‌«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه گر» و با شعار «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است» حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای بیان می کنند.

بانوان انقلابی و ولایتمدار حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا که قرار بود تجمع جداگانه های در جامعه الزهرا  داشته باشند، ولی به خیل عظیم تجمع مدرسه فیضیه پیوسته و هم اکنون بخشی از صحن مدرسه فیضیه را به خود اختصاص  داده و هماهنگ با برادران، علیه دشمنان انقلاب و ملت ایران شعار می دهند.

در این مراسم بسیاری از شخصیت‌ها و اساتید حوزه علمیه از جمله  آیات حسینی بوشهری، اعرافی و همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان قم حضور داشتند و مردم فوج فوج در این مراسم حضور به هم رساندند.

مجری این برنامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون فتنه‌های احتمالی آینده، مردم را به رصد و موضع گیری انقلابی در اتفاقات جاری کشور دعوت کرد.

۱۰:۳۰

آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه  و امام جمعه موقت تهران، سخنرانی خود را آغاز نموده و با گرامیداشت حماسه ۹دی ملت ایران، آن را دارای ۵ویژگی از جمله بیعت با ولایت، ‌بصیرت، حضور، ‌مقاومت و حماسه عشق به ابی عبدالله (ع) برشمرد.

۱۱:۰۰

خاطرنشان می شود: بعد از اتمام سخنان آیت الله سید احمد خاتمی، تجمع کنندگان در مدرسه فیضیه  با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، محمد رسول‌الله، ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم، ما ذوالفقار حیدریم مطیع امر رهبریم، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، حمایت از ولایت رمز نجات ملت، خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر سازشکار، مرگ بر منافق و مرگ بر آل سعود به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    اللهم عجل لولیک مولانا الطرید الوحید المظلوم الفرج بر عمر حروم زاده تا صبح قیامت لعنت