جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تربیت مربی

حوزه/ رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره علمی آموزشی ت«ربیت مربی خانواده» در راستای حل مسائل راهبردی و هماهنگ با میز خانواده، در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی زنده دل با اعلام این خبر، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به منظور ترغیب برای تشکیل خانواده موفق اسلامی، تقویت روابط رضایت بخش اعضای خانواده و سعی در کاهش آسیب های خانوادگی در جامعه ایرانی اقدام به برگزاری دوره های تربیت مربی و مبلغ خانواده می کند.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: داشتن حداقل سطح ۲ حوزه علمیه، تأهل، قبولی در مصاحبه ورودی و داشتن سابقه تبلیغی مؤثر از جمله شرایط حضور در این دوره می باشد.

وی در ادامه به سرفصل های آموزشی دوره اشاره کرد و گفت: آشنایی با فنون مشاوره، آشنایی با مفاهیم روانشناس، مبانی تربیت فرزند از دیدگاه اسلام، جامعه شناسی خانواده با تاکید بر آسیب های خانواده، مهارت های زندگی و مبانی حقوقی خانواده از جمله این سرفصل های می باشد.

حجت الاسلام زنده دل در پایان گفت: علاقه مندان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha