پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خطیب

حوزه/ معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از پذیرش تکمیل ظرفیت مقطع سطح سه تخصصی شیعه شناسی برای نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این مؤسسه خبر داد و گفت: پذیرش این دوره به صورت بدون آزمون بوده و فرصت ویژه ای برای طلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، عبدالمجید خطیب، پیش از ظهر امروز درباره پذیرش طلبه در رشته تخصصی ویژه برادران، اظهار کرد: پذیرش این دوره به صورت بدون آزمون بوده و فرصت ویژه ای برای علاقه مندان به شرکت در دوره تخصصی سطح سه به وجود آمده است.

وی در توضیح روش جذب بدون آزمون طلاب در این دوره چنین بیان داشت که در این مرحله به جای آزمون کتبی، میانگین جمع نمرات ارائه شده طلاب که به صورت خود اظهاری توسط خود طلاب در سامانه ثبت نام ثبت خواهد شد محاسبه می شود و حائزین امتیاز بیشتر برای انجام مصاحبه علمی به مراکز و موسسات تخصصی معرفی خواهند شد.

معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی اصفهان اضافه کرد: به تمامی علاقه مندان پیشنهاد می شود از این فرصت استثنایی نهایت اسفاده را نموده و حتی الامکان در ثبت نمرات ارائه شده خود به صورت مستند و با اخذ نمرات از مدیریت حوزه اقدام نمایند زیرا در صورت عدم تطبیق معدل ثبت شده و یا عدم تایید توسط مرکز مدیریت تمامی تبعات قانونی و اداری متوجه خود طلبه خواهد بود.

خطیب افزود: سرفصل های رشته شیعه شناسی درباره مباحث و موضوعات تاریخی و همچنین مباحث کلامی است. مدرسین رشته تخصصی شیعه شناسی نیز از اساتید برجسته و تراز اول حوزه و دانشگاه بوده و این رشته از نظر علمی در سطح عالی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی اصفهان اظهار داشت: از آنجایی که عموم طلاب حوزه های علمیه از صبح تا ظهر مشغول تحصیل، تحقیق و یا تدریس در مراکز حوزوی و تبلیغی هستند، علاوه بر اعطا کمک هزینه ماهانه تحصیلی به گونه ای برنامه ریزی شده است که اکثر کلاس های دوره های تخصصی بعد از ظهرها برگزار شده و  دوره نیز در حداقل زمان به اتمام برسد.

وی، درباره نحوه ثبت نام دواطلبان و علاقه مندان، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام از 10 تا 20 دی ماه 1397 به سایت پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند، همچنین طلاب می توانند به صورت حضوری از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر  برای ثبت نام به ساختمان شماره یک دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ مراجعه کنند.

خطیب بیان داشت:  به آن دسته از طلابی که دارای نواقص محدود درآخرین سال اتمام سطح دو می باشند، به مدت یک ترم فرصت داده می شود تا نواقص خود را به اتمام رسانده و مدرک سطح دو خود را ارایه نمایند.

 علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32208001 داخلی 7222 تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha