چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: چرا برای جلوگیری از بیماریهایی مانند سرطان، مواد اولیه که برای تولید غذا بکار می برند، مورد بررسی و نظارت قرار نمی گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» ، حضرت آیت الله علوی گرگانی امشب در دیدار دکتر قوام نصیری، رئیس انجمن رادیو تراپی انکولوژی کشور گفتند: در مورد بحث بیماری سرطان که امروز جامعه ما را گرفته و دامن گیر شده، باید به مباحثی مانند پیشگیری توجه کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: در بحث پیشگیری کاری که می توان انجام داد، متخصصان و پزشکان این رشته اند، کسانی که دراین رشته تجربه دارند، متخصص هستند، بیایند برای مردم بیان کنند چگونه می توان جلوی شیوع این بیماری خطرناک را درجامعه گرفت.

معظم له بیان داشتند: عامل دیگر معده و پرخوری است. منظور از پرخوری یعنی جلوی اسراف را بگیریم. این مسئله نیاز به فرهنگ سازی دارد.

ایشان اظهار داشتند: عامل دیگر مواد اولیه ای است که برای تولید غذا بکار می رود. چرا برای جلوگیری از بیماریهایی مانند سرطان، مواد اولیه که برای تولید غذا بکار می برند، مورد بررسی و نظارت قرار نمی گیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که خیرین می توانند به جلوگیری این بیماری کمک کنند، گفتند  هر دردی راه علاج دارد، بعضی از بیماریهای را نمی توان از طریق طب سنتی رفع کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha