چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات شرکت نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی، گفت: مسأله گروه ملی و نیشکر هفت‌تپه می‌رفت که تبدیل به یک مشکل بزرگ شود، اما با تدبیر و پیگیری‌ها در مجموعه استان، خصوصاً استاندار محترم، حل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جلوگیری پایدار از آلایندگی گازی محیط، با اشاره به بازگشت رژیم تحریم‌ها توسط آمریکا و خروج از برجام با هدف فشار بیشتر بر ایران، اظهارداشت: با توجه به فشارهای موجود، هیچ چاره‌ای جز تکیه به توان داخلی و اعتماد به جوانان نداشته و باید آستین همت خود را بالا بزنیم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، مقاومت ملت با دستان خالی و تجربیات کسب شده از این طریق، یادآور شد: در شرایط جنگ هم همین شرایط حکم‌فرما بود اما مصمم بودن و اراده و عزم راسخ عامل پیروزی ایران در دفاع مقدس شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه شرایط فعلی، مشابه زمان جنگ است، گفت: البته جنگ کنونی، جنگ اقتصادی بوده و به همین دلیل باید فعالیت‌های اقتصادی درون‌زا، با جدیت پیگیری شود؛ کما اینکه در حوزه اقتصاد و صنعت کارهای بسیار خوبی انجام شده و باید ادامه و توسعه پیدا کند.

وی افزود: شرایط پیشرفت در خوزستان مساعد و فراهم است و باید از این فرصت به‌خوبی بهره برد.

امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات شرکت نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی، بیان کرد: مسأله گروه ملی و نیشکر هفت‌تپه می‌رفت که تبدیل به یک مشکل بزرگ شود، اما با تدبیر و پیگیری‌ها در مجموعه استان، خصوصاً استاندار محترم، حل شد.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان اظهارکرد: نیازهای اقتصادی جوانان زیاد بوده و لازم است تشکیلات اقتصادی منسجمی با تکیه‌بر تفکر نیروهای انقلابی شکل گیر و با توسعه فعالیت‌های اقتصادی اشتغال جوانان کمک کرد. این درخواست جدی من است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha