پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از بصیرت و هوشیاری این مردم هراس دارند، تصریح کرد: اگر بصیرت بالا و زمان شناسی نباشد دشمن به راحتی در این کشور نفوذ خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، عصر امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در قائمشهر برگزار شد به حضور گسترده ملت بزرگ ایران در نهم دی امسال اشاره کرد و آن را نماد بصیرت و انقلابی بودن این ملت دانست.

وی با بیان این که دشمنان نظام به خیال خام خود فکر می کردند به دلیل مشکلات اقتصادی، مردم در چنین اجتماع های مهمی حاضر نمی شوند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان همانند گذشته با حضور خود در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی امسال، پاسخ کوبنده ای به دشمنان داخلی و خارجی دادند.

حجت الاسلام خوبانی از ملت بزرگ ایران به عنوان مردمی هوشیار و با بصیرت یاد کرد و گفت: در جریان فتنه 88 این مردم با بصیرت کشورمان بودند که بدون هیچ فراخوانی با بصیرت و زمان شناسی بالای خود حماسه نهم دی را خلق کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از بصیرت و هوشیاری این مردم هراس دارند، خاطرنشان کرد: اگر بصیرت بالا و زمان شناسی نباشد دشمن به راحتی در این کشور نفوذ خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که امروز نیز باید مراقب باشیم تا از رخنه و نفوذ دشمن در جامعه جلوگیری کنیم، بیان داشت: دشمن در کمین نشسته تا از کوچکترین روزنه ای برای نفوذ در کشورمان استفاده کند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان در کشور با عملکرد و یا اظهارات خود خواسته و یا ناخواسته به دشمن کمک می کنند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسئولان و مدیران کشور باید تنها گوش به فرمان رهبری نظام باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مقام معظم رهبری با هوشیاری و مدیریت صحیح بر همه امور کشور نظارت و اشراف دارند، تصریح کرد: در سایه هدایت ها و رهنمودهای ایشان ایران اسلامی در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که اگر مسئولان به جای توهم و دل دادن بی جا به بیرون، گوش به فرمان رهبری نظام بودند شرایط اقتصادی امروز کشور این گونه نبود، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای هنوز هم علیرغم فریب کاری های آمریکا و اروپا همچنان به کمک های آنها دل بسته اند.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که کشورمان برای پیشرفت و توسعه نیازمند کمک های بیرونی نیست، بیان داشت: مدیران و مسئولان کشور باید به خود بیایند و تنها از توان و ظرفیت بومی برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha