جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد هادوی تهرانی

حوزه/ مرحوم اوجی عالم سخت کوش صعوبت هجرت و مجاهدت در راه تبلیغ آئین اهل بیت (علیهم السلام) را به جان خریده و سال ها افراد زیادی، به ویژه جوانان، را به این راه مستقیم هدایت نموده بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، متن پیام تسلیت استاد هادوی تهرانی در پی درگذشت شیخ محمد اوجی از علمای ترکیه که در قم به خاک سپرده شد، به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا(الأحزاب/23)

ارتحال خادم خستگی ناپذیر مکتب اهل بیت علیهم السلام جناب حجت الاسلام آقای شیخ محمد اوجی (رحمة الله علیه) موجب نهایت تأسف و تأثر گردید.

آن عالم سخت کوش صعوبت هجرت و مجاهدت در راه تبلیغ آئین اهل بیت (علیهم السلام) را به جان خریده و سال ها افراد زیادی، به ویژه جوانان، را به این راه مستقیم هدایت نموده بود.

رجاء واثق دارم اکنون در جوار محمد و آل محمد علیهم السلام به پاداش شایسته ی آن تلاش های خالصانه نائل شده باشد. ان شاء الله

این جانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفناک به حضور مقدس ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و رهبر عزیز انقلاب (دام ظله) و تمام شیعیان جهان به ویژه اهالی ترکیه برای خانواده آن عزیز سفر کرده صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.

قم آشیانه آل محمد علیهم السلام

مهدی هادوی تهرانی

13 دیماه 1397

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha