جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرتضی نجفی قدسی در گردهمایی اساتید تفسیر حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی

حوزه/ مدیر دارالقرآن کریم علامه طباطبایی گفت: امروزه در فضای مجازی حملات و هجمات وسیعی علیه انقلاب مطرح است و حال اینکه این انقلاب با چنین تائیدات الهی همراه بوده است؛ دشمن می خواهد ما را از چنین انقلابی پشیمان کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، مرتضی نجفی قدسی امروز در همایش ملی اهالی چاپ و نشر قرآن کریم در مجتمع ناشران با ذکر این مطلب که انقلاب اسلامی انقلابی الهی و قرآنی بود که باید قدردان و حافظ آن باشیم، گفت: در این میان تاییدات مکرر الهی وعرفانی بر این انقلاب وارد شده است که باید این مطالب را به نسل جوان منتقل کنیم تا مشخص شود که انقلاب ما انقلابی مادی و حرکتی شخصی نبوده است.

وی افزود: بنده از محضر آیت الله طیب که از فرزانگان عصر بود مطلبی را در خصوص تاییدات انقلاب شنیدم که بسیار عجیب بود؛ آیت الله طیب صاحب تفسیر اطیب البیان، خاطره ای زیبا نقل کرد که حقانیت انقلاب و نهضت امام را می رساند.

نجفی قدسی تصریح کرد: مرحوم طیب بیان کرد که زمانی که امام راحل قرار بود از پاریس به ایران بیایند تصور می رفت که ایشان در فرودگاه دستگیر شوند و یا هواپیما را منهدم کنند؛ در آن زمان صدایی در آسمان طنین انداز شد و شعری آسمانی مبنی بر فرود شکوه مند امام به گوشم رسید و سروش غیبی دوباره طنین انداز شد.

مدیر دارالقرآن الکریم علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت این تاییدات بیان کرد: امروزه در فضای مجازی حملات و هجمات وسیعی علیه انقلاب مطرح است و حال اینکه این انقلاب با چنین تائیدات الهی همراه بوده است؛ دشمن می‌خواهد ما را از چنین انقلابی پشیمان کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha