شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی

حوزه/ دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن با بیان اینکه ایران و انقلاب، عزت و کرامت را برای تمامی ملت ها صادر کرده است،گفت:پیروزی‌های یمن و دیگر کشورهای منطقه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری‌«حوزه» از بیرجند، شامگاه روز چهارشنبه همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی با حضور مبلغینی از یمن،‌سوریه و بحرین در حسینه جماران بیرجند، با حضور هزاران نفر از مردم بیرجند برگزار شد

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین روح الله نوری دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی اظهار داشت: افرادی که در یمن مقاومت می کنند، در مقابل اسلام تشریفاتی، اسلامی که 1400 سال ما را از امام زمان(عج) دور کرد، مبارزه می کنند.

وی با اشاره به مظلومیت کودکان یمنی گفت: افرادی که در یمن در اوج مظلومیت و غربت قرار دارند و هزاران کودک خونشان به زمین ریخته شد و رسانه های جهان که زیر نظر صهیونیست ها  اداره می شوند،‌ سکوت کرده اند.

دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی با اشاره به ایستادگی ۴۰ ساله مردم ایران  افزود: مردم عزیزمان در مقابل همه متحجران داخلی و همه منفعت طلبان عالم ایستاده اند، نه اینکه 40 سال بلکه 1400 سال ایستاده اند و اگر ما را تکه تکه کنند پای حرف امام می ایستیم

 

بزرگترین نعمت مردم بحرین حمایت جمهوری اسلامی ایران است

شیخ عبدالله صالح قائم مقام جمعیت امل الاسلامی بحرین نیز در این همایش با اشاره به ۴۵ سال قبل از انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ما به امام در نهضت های خارج از ایران و عراق کمک کردیم و ایشان در سال ۵۷ هجری شمسی وارد ایران شدند و نهضت و انقلاب بزرگ و مردمی ایران پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه 40 سال از این انقلابی که خون های زیادی در این راه ریخته شده است می گذرد،‌تلاش های زیادی اتفاق افتاده و خیلی از افراد تلاش های زیادی را برای انقلاب مصرف کرده اند

شیخ صالح  حمایت جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین نعمت مردم بحرین عنوان کرد و افزود:‌ ما امروز در نعمت بزرگی هستیم و آن نعمت این است، که جمهوری اسلامی را داریم و باید هرچه داریم، خرج کنیم، تا این نظام قدرتمندتر شود.

وی ادامه داد:‌ در چهره شما آرزوهای بلندی را می بینم و این انقلاب ادامه خواهد داشت، تا به رهبری امام خامنه ای به دست امام زمان(عج) برسد.

 

رسانه و تفرقه دو سلاحی بود، که علیه سوریه استفاده کردند

سید حسن حاج یحیی از فعالین فرهنگی شهرک فوعه کفریا کشور سوریه نیز در این همایش، اظهار داشت: سال 90 که وارد ایران شدم، همه جا از سوریه به عنوان کشوری زیبا نام می بردند، اما امروز به عنوان یک کشور جنگ زده نام می برند، امروز حدود 8 میلیون نفر آواره و 400 هزار نفر جانباز داریم.

وی ادامه داد:‌ رسانه و تفرقه دو سلاحی بود، که علیه سوریه استفاده کردند، تا کشور را به سمت جنگ و نابودی هدایت کنند.

حاج یحیی به دروغ افکنی در رسانه های بیگانه اشاره کرد و افزود: ‌رسانه شبکه الجزیره بود، که اخبار دروغ تفرقه و آشوب را پخش می کرد و مردم ما این فریب را خوردند، دولت بعد از 5 ماه توضیح داد، که شبکه الجزیره با یک عکس این موج رسانه ای را ایجاد کرده است

وی ادامه داد:‌ مردم ما فریب آنان را خورده اند و باور کرده اند و گروه های زیادی تفکیک شده اند و نمی دانستن با چه کسی می جنگند.

فعال فرهنگی شهرک فوعه و کفریا  در کشور سوریه با اشاره به اینکه جنگ عامل نابودی تمام زیبایی هاست، افزود: در شهرک ما آب و گاز و برق را قطع کردند، هر یک یا دو هفته ای، هواپیماها مقداری غذا و سوخت می رساندند، که مردم زنده بمانند.

 

بسیج مردمی راه حل بحران در منطقه بود

حاج یحیی عامل شجاعت و ایستادگی را در منطقه را انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود:‌ ما قبل از جمهوری اسلامی ایران اینقدر شجاع و توانمند نبودیم، ولی مردم در این فرصت چهار ساله جنگ ساکت نمانند و عزاداری های خود را پرشور تر برگزار کردند و این قدرت و پشتوانه از مردم و ولایت فقیه ایران است.

وی با اشاره به آموزش بسیج مردمی توسط سپاه پاسداران در سوریه تاکید کرد:‌ آموزش بسیج مردمی در منطقه باعث شود، در سوریه و لبنان، عراق و بحرین پیروز شویم و دشمن فهمیده است که دیگر در جنگ نظامی نمی تواند بجنگد.

 

درخت انقلاب و جمهوری اسلامی برای تمام آزادی خواهان میوه می دهد

سید حسن العماد نیز در همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی در بیرجند با اشاره به اینکه مردم یمن مظلوم نیستند و جنگ برایمان خیر است، اظهار کرد: اگرچه دشمن چهار سال کشتارها را در یمن به راه انداخته و مردم در محاصره هستند، ولی مظلوم ترین آدم ها برادران ایرانی هستند.

وی با اشاره به این‌که ایران چهل‌ سال مزرعه‌ای برای تمام دنیا باز کرد،تصریح کرد: درخت انقلاب و جمهوری اسلامی برای تمام آزادی خواهان میوه می دهد، ولی دشمن حتی نمی خواهد ایران خوشحال باشد و از میوه خود استفاده کند.

دبیر کل حزب‌ مستقبل العداله یمن با تاکید بر این‌که دشمن نمی خواهد مردم امام زمان(عج)را بشناسد، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف دشمن آن است که شیعیان دوازده امامی برنامه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی امام زمان(عج) را بشناسند.

العماد با اشاره به این نکته که قیام امام و مقاومت امام راحل(ره) سبب خوشحالی امام زمان(عج) شده، یادآورشد: بر کسی پوشیده نیست که پیروزی‌های ایران به دست شهدا و جمهوری اسلامی رقم خورده است .

وی پیروزی های یمن و دیگر کشورهای منطقه را ثمره مردم ایران دانست و عنوان کرد:آنچه مسلم است، آن که دشمن امروز آنقدر از داخل شکسته شده و از منطقه ناامید شده که ترامپ دیوانه وار از یک سو به سویی دیگر می رود.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن با بیان این مهم که امام زمان(عج) بدون پرچم خراسانی ظهور نمی کند، بیان کرد: شما یاران خراسانی هستید و توانستید پایگاه پرچم خراسانی به وجود آورده و آن را حفظ کنید.

 

دشمن برای جلوگیری از ظهور حضرت مهدی(عج) با ایران مبارزه می کند

العماد ضمن اشاره به این‌که دشمن به طور علنی می گوید، نمی خواهد پرچم یمانی بلند شود،ابراز‌ کرد: دشمن به ما می گوید که جلوی شما را می گیریم، چون نمی خواهیم ایران برای ظهور مهدی موعود خود ، زمینه سازی کنید.

وی با تاکید بر این مهم که یاران خراسانی بایستی این روزها را جشن بگیرند،تبیین کرد: دشمن نمی‌خواهد ابوالفضلی‌ها و زینبی ها برای دفاع از وطن و حرم اهل بیت (ع) به خود افتخار کنند.

العماد با اشاره به این نکته که ایران و انقلاب، عزت و کرامت را برای تمامی ملت ها صادر کرده است،افزود: چقدر خون ریخته شده تا میلیون ها نفر در منطقه به برکت قیام شهدا به مکتب اهل بیت برگردند و آزادانه زندگی کنند.

وی با بیان این‌ مطلب که امروز پیام‌های امام خمینی(ره)  و سخنرانی‌های امام خامنه ای سبب زنده شدن همه آزادی خواهان جهان شده است،گفت: این پیام ها به یمن و همه مسلمان ها امید داده است.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن ادامه داد: اگر امروز مردم در یمن و دیگر کشورهای مسلمان جلوی دشمن ایستادگی کردند به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی است.

العماد با تاکید بر این مهم که مردم ایران بایستی قدردان میوه های درخت انقلاب باشند،اذعان داشت:خوشبختانه در همه جهان امروز، پرچم جمهوری اسلامی بلند شده است و این یک افتخار بزرگ است.

وی اضافه کرد: بعد از چهل سال انقلاب اسلامی پرچم ایران در همه زمین بلند شده تمام مستکبرین بدانند که امام خمینی و امام خامنه ای در کربلای امروز پیروز شدند.

 

شکوفایی درخت انقلاب و رضایت امام زمان(عج) تمام دردهای مردم یمن را تسکین می دهد

دبیر کل حزب مستقبل العداله یمن ضمن اشاره به این‌که مردم ایران بایستی قدر رهبر معظم انقلاب اسلامی را بدانند،مطرح کرد: اگرچه در یمن در جنگ هستیم و شهدایی می دهیم، ولی پیروزی چهل ساله انقلاب اسلامی باعث شد تا این دردها را فراموش کنیم.

العماد عنوان کرد:  شکوفایی درخت انقلاب و رضایت امام زمان(عج)  تمام این دردها را تسکین داد.

گفتنی است در پایان این همایش جمعی از مردم با مبلغین سوریه و بحرین و یمن عکس یادگاری گرفتند.

انتهای گزارش/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha