پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
‌حجت الاسلام علی اکبری

حوزه/ جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب از دشمن غیر از دشمنی انتظاری نیست و هر روز نیز با شیوه جدیدی انحرافی را وارد بازار و جامعه می کند که سرشبکه و شاهرگ اصلی آن بنیان خانواده، عفاف و حجاب و اخلاق و رفتار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، ‌حجت الاسلام علی اکبری امروز در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان، گفت: وجود برخی آمارهای ناهنجاری نشان غفلت و کم کاری عده ای مسئول و متولی در گذشته است که باید با جبران و صرف هزینه این مسئله بروز رسانی شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه گاهی اوقات برخی برخوردهای نا به جا و نسنجیده باعث بروز مشکلات و جبهه گیری افراد خاطی می شود، افزود: دین مبین اسلام نحوه برخورد با افراد در سطوح مختلف را به ما متذکر شده است که انتظار است دستگاه های آموزشی و فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب هم همین امر را به عنوان الگویی دینی سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب از دشمن غیر از دشمنی انتظاری نیست و هر روز نیز با شیوه ی جدیدی انحرافی را وارد بازار و جامعه ما می نمایند که سرشبکه و شاهرگ اصلی آن بنیان خانواده، عفاف و حجاب و اخلاق و رفتار می باشد.

حجت الاسلام اکبری گفت: عمده مشکلی که در سطح کشور وجود دارد این است که دشمن روز به روز و ساعت به ساعت اهداف و مقاصد خود را تغییر می دهد، لیکن ما به عنوان متولیان می بایست به بهانه هفته ای همچون عفاف و حجاب، هفته زن، هفته ی احیاء امر به معروف و ... به صورت مقطعی و مسکن طرح و برنامه ای را اجرا نماییم که همین عدم توان، باعث عدم نتیجه دهی مطلوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha