جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به این که امروز دشمن به دنبال فشار اقتصادی بر مردم است تا به وسیله آنان را عصبانی کند، گفت: مردم باید بدانند کارآمدی نظام در تامین تخم مرغ نیست، بلکه در پروژه های کلان و قدرت امنیتی و اقتصادی است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با تاکید بر این که اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری سبب پیشرفت کشور خواهد شد، گفت: هنگامی که رهبر معظم انقلاب به صورت صریح فرمودند «نه مذاکره می کنیم و نه جنگ می شود»، این مطلب باید چراغ راهی برای همه باشد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) که تا تربیت شدگان غرب از کشور بیرون نروند و اصلاح نشود، ما استقلال خودمان را به دست نمی آوریم، خاطرنشان کرد: کسی که در غرب تربیت شده و یا دو تابعیتی باشد، هیچ وقت موضع گیری علیه غرب نخواهد کرد.

حجت الاسلام فلاحی افزود: امروز دشمن به دنبال فشار اقتصادی بر مردم است تا به وسیله آنان را عصبانی کند. خیلی از مسائلی که اتفاق می افتد بسیار مضحک است، به طور مثال کشوری که توانایی تولید انبوه جنگنده کوثر را دارا است، ذهنش را درگیر مرغ و تخم مرغ و پوشک می کنند و طوری القا می کنند که در تامین اینها توانایی ندارد. نتیجه این موضوع تحت فشار قرار گرفتن مردم خواهد بود و به دنبال آن هستند تا نظام را ناکارآمد نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند کارآمدی نظام در تامین تخم مرغ نیست، بلکه در پروژه های کلان و قدرت امنیتی و اقتصادی است.

حجت الاسلام فلاحی، هدف اصلی دشمن را مقابله با رهبری عنوان کرد و گفت: دشمن طوری القا می کند که در تمام مشکلات شخص رهبری مقصر است و با ایجاد شبهه که رییس جمهور اختیارات کامل ندارد به این موضوع دامن می زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha