شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرضیه هاشمی

حوزه/ خانواده و دوستان مرضیه هاشمی با صدور بیانیه ای با اشاره به عدم ارائه هیچ اتهامی علیه وی از سوی پلیس آمریکا خواستار آزادی خانم هاشمی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، درپی بازداشت بدون دلیل مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی ایران، توسط پلیس آمریکا و رفتار توهین آمیز نیروهای امنیتی با وی در زندان و نقض حقوق فردی و دینی وی، خانواده و دوستان مرضیه هاشمی با صدور بیانیه ای، با اشاره به عدم ارائه هیچ اتهامی علیه وی از سوی پلیس آمریکا خواستار آزادی خانم هاشمی شدند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به اطلاعاتی که در قرار جدید قاضی ارشد دادگاه منطقه کلمبیای آمریکا مبنی بر عدم وجود هیچگونه اتهامی علیه خانم مرضیه هاشمی، همکاری کامل ایشان با فرآیند قضایی منتشر شد، و همچنین با توجه به عدم احتمال امتناع شاهد از حضور در دادگاه - که مبنای بازداشت ایشان تحت عنوان قانونی "شاهد اصلي" بود -، روشن می‌شود که دیگر دلیلی برای بازداشت ایشان وجود ندارد.

خانواده و دوستان مرضیه هاشمی در پایان نامه خواستار آزادی وی در اسرع وقت شدند تا بتواند به عنوان شاهدی عادی، طبق شرایطی که قاضی اعلام کرده است، در فرآیند قضایی شرکت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha