پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره رسانه ای ابوذر

حوزه/ دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم از اختصاص ۲۳ جایزه در دو بخش اصلی و ویژه این جشنواره به فعالان رسانه ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سیدجواد اشرفی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم، بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم از سوی سازمان بسیج رسانه و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیرخانه کنگره شهدای جبهه مقاومت و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود افزود: بخش اصلی شامل رشته های خبر، مصاحبه، گزارش، عکس خبری و مستند رسانه است.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم یادآور شد: در بخش اصلی در هر رشته به سه نفر از افراد برتر جوایزی اهدا می شود که جایزه نفر اول 10 میلیون ریال، جایزه نفر دوم 7 میلیون ریال و جایزه نفر سوم 5 میلیون ریال پیش بینی شده است ضمن اینکه به نفرات اول هر بخش تندیس جشنواره نیز اهدا می شود.

وی موضوعات در نظر گرفته شده برای بخش اصلی جشنواره را شامل حوزه و روحانیت انقلابی، مسائل صنفی اصحاب رسانه، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، انقلابی گری و روحیه بسیجی و جهادی، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و مطالبه گری و گره گشایی از مشکلات مردم دانست.

اشرفی در خصوص موضوعات بخش ویژه اظهار کرد: بخش ویژه فقط در رشته گزارش برگزار شده و در چهار موضوع مقابله با آسیب های اجتماعی، پاسداشت شهدای جبهه مقاومت، اخلاقی اسلامی و فرهنگ شهروندی و بازی سازش(ویژه رسانه های آنلاین) آثار پذیرفته می شود.

وی بیان کرد: در هر یک از 4 موضوع بخش ویژه به نفرات اول 12 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و به نفرات دوم 8 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 15 بهمن ماه بوده و مراسم اختتامیه جشنواره نیز هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha