شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همزمانی ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین فرصت است، گفت: بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران احیای شعار دینی و مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی، امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در بیرجند، اظهار داشت: همایش بزرگ دست اندرکاران چهلمین سالگرد انقلاب برگزار خواهد شد که در آن ائمه جمعه، فرمانداران، روسای سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ها و همه فعالین برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پپیروزی انقلاب اسلامی در آن جمع خواهند شد.

وی درخصوص مراسم گرامی داشت شهدای انقلاب اسلامی بیرجند پیشنهاد داد: این مراسم در شب هفتم بهمن برگزار شود و صبح روز بعد هم دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همزمانی ایام فاطمیه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین فرصت است، عنوان کرد: بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران احیای شعار دینی و مذهبی است.

ملایی متذکر شد: در تمام فضاسازی های گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رعایت ایام دهه فاطمیه می شود، ضمن اینکه بیرق های عزای فاطمیه در معابر نصب است و در تمام طرح هایی که زده می شود این نکته بیان می شود.

لزوم دعوت از فیلم سازان کشوری برای تولید آثار سینمایی

حجت الاسلام علیرضا نخعی پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: تاکنون در استان از فیلم سازان کشوری برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی استفاده نشده است که واقعه هفتم بهمن بیرجند بهانه خوبی است تا در این زمینه کار شود.

وی بیان داشت: بهتر است در این مناسبت ها از ظرفیت نقاشان و هنرمندان استفاده شود و آثاری هنری در سطح شهر به نمایش در آید.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نشانه های دهه فاطمیه استفاده پررنگ تری شود، مطرح کرد: باتوجه به اینکه انقلاب برگرفته از انقلاب حضرت زهراست اگر هدایای فاطمی به متولدینی که آن روز به دنیا می آیند و یا داشتن سربند یا فاطمه برای نوجوانانی که در گروه سرود به اجرای سرود می پردازند می تواند بر شکوه این مراسم بیافزاید.

اجرای سرود یک هزار نفری در استان خراسان جنوبی

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: یکی از برنامه های محوری در ایام مبارکه دهه فجر بحث سرود ملی چهل هزار نفری در کشور است که سهم استان ما یک هزار نفر می باشد.

وی افزود: برای این منظور پیش بینی شده است از شهرستان بیرجند 200 نفر و شهرستان های دیگر استان گروه های سرود 80 نفری آماده شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این سرودها در سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی و بعد از گلباران گلزار شهدا اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha