چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام دشتکی

حوزه/ حجت الاسلام دشتکی گفت: جبهه کفر در مقابل هر طرح و نقشه ای که بر ضد جمهوری اسلامی کشیدند، سیلی محکمی از ملت ایران خوردند.

حجت السلام علی دشتکی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر پایه مبانی توحیدی و اسلامی شکل گرفته است یادآور شد: همان طور که در اوایل تاریخ اسلام جبهه کفر همیشه در مقابل جبهه حق مقابله می کرد امروز نیز در مقابل جمهوری اسلامی مشغول سنگ اندازی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با شعار الله اکبر و بر اساس اصول اسلامی به پیروزی رسید و بر همین اساس همان طور دشمنان پیامبر تنها در یک فتنه 86 جنگ بر ایشان تحمیل کردند امروز نیز دشمنان اسلام شروع به مخالفت با جمهوری اسلامی کردند.

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد: دشمنان از روز اول پیروزی انقلاب از طرق مختلف همانند جنگ تحمیلی ترور علما و بزرگان  و دانشمندان کشور و تفرقه اندازی به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند اما ملت ایران که بر اصول دینشان معتقد بودند پشت رهبر خود ماندند و با رهبری های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری روز به روز بر موفقیتشان افزود شد.

وی با بیان این که هر بار آمریکا پنجه در پنجه جمهوری اسلامی انداخت، شکست خورد، افزود: جبهه کفر به سرکردگی آمریکا و صهیونیست ها در مقابل هر طرح و نقشه ای که بر ضد جمهوری اسلامی کشیدند سیلی محکمی از ملت ایران خوردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: امروز در چهلمین سال انقلاب اسلامی به هیچ وجه دیدن این صحنه که به اوج قله افتخار و قدرت رسیده ایم و نه تنها کشور های اسلامی بلکه کشورهای غیر اسلامی نیزایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند، برای دشمنان قابل تحمل نیست.

وی آمریکا را شکست خورده دانست و گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای خود نهایت تلاشش را می کند، تا با ایجاد شبهه و جو روانی به اهداف شوم خود برسد که به لطف خداوند  بصیرت مردم تا به حال موفق نشده است.

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد: در شرایط حساس کنونی که ضرورت دفاع از کیان انقلاب اسلامی و تبیین موضوع یک تکلیف برای دلسوزان نظام به ویژه شبکه تبلیغ کشور و استان محسوب می شود سازمان تبلیغات با برنامه ریزی های جامعی به دنبال برگزاری هر چه با شکوه تر جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha