پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
حجت‌الاسلام عبدالله واحدی - سمنان

حوزه/حجت‌الاسلام واحدی با بیان اینکه در موضوع علمی باید تدابیری اندیشیده شود تا برای طلاب علمی شاغل فاصله از علم و درس اتفاق نیفتد، تصریح کرد: بعضاً مشاهده می‌شود که برخی از طلاب شاغل به‌واسطه فاصله از درس از پاسخ دادن به برخی از شبهات ساده در جامه می‌مانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، در نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه سمنان با مسئولان نهادهای همسو با حوزه علمیه، به میزبانی دفتر مدیریت حوزه استان، ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های خوب و ارزشمند مدیریت حوزه استان و با اشاره به شکل‌گیری موسسه خیریه ویژه طلاب، اظهار داشت: این اقدام ارزشمند و شایسته مدیریت حوزه علمیه استان در جهت شکل‌گیری موسسه خیریه ویژه طلاب جای تشکر دارد و جای خالی این مسئله در حوزه علمیه احساس می‌شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: حفظ حرمت و جایگاه طلاب در خدمت‌رسانی به آنان  باید رعایت شود و در راستای شکل‌گیری موسسه خیریه ویژه طلاب می‌توان از ظرفیت‌های اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادها بهره برد.

وی با بیان اینکه در موضوع علمی باید تدابیری اندیشیده شود تا برای طلاب علمی شاغل فاصله از علم و درس اتفاق نیفتد، تصریح کرد: بعضاً مشاهده می‌شود که برخی از طلاب شاغل به‌واسطه فاصله از درس از پاسخ دادن به برخی از شبهات ساده در جامه می‌مانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha