پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
کد خبر: 476750
۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
طرح هجرت

حوزه/ مسئول ستاد فاطمیون شیراز به برگزاری طرح «نوگلان فاطمی» در مدارس اشاره کرد و گفت: طرح نوگلان فاطمی در سطح استان فارس از دو سال در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام زارع، عصر امروز در همایش مبلغین هجرت استان که در مسجد شهدای مصلای نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به ارائه فعالیت های مجموعه، اظهار داشت: ستاد فاطمیه حدود ۱۰ سال در سطح کشور فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه ستاد فاطمیه نهایت تلاش خود را برای مشکی پوش کردن معابر می کند، افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی از جمله فعالیت های این مجموعه به شمار می رود.

مسئول ستاد فاطمیون شیراز تصریح کرد: مراسم های عزاداری در سطح استان انجام می شود.

وی عنوان کرد: افرادی که درخواست برپایی ایستگاه های صلواتی و نشست های بصیرتی و اقلام فرهنگی حتی همکاری مالی ستاد فاطمیه نهایت تلاش خود را برای اجرای این فعالیت ها انجام خواهد داد.

حجت الاسلام زارع خاطرنشان کرد: ستاد فاطمیه در سطح کشور یک واسطه برای همکاری شما با خیران شده، افرادی که تمایل همکاری با ستاد فاطمیه دارند ستاد نهایت همکاری را خواهند داشت.

وی به برگزاری طرح نوگلان در مدارس اشاره و بیان کرد: طرح نوگلان فاطمی در سطح استان به مدت دو سال بوده که در حال برگزاری است.

مسئول ستاد فاطمیون شیراز خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در ایام فاطمیه زیارت حضرت زهرا(س) را ترویج کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha