پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فطبی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بدون تردید خواهران طلبه با ورود به عرصه های نوین فرهنگی و هنری و تولید آثاری در زمینه های ادبی، تجسمی، تصویری، شفاهی و...، میدان تبلیغ فرهنگ اسلام را به دست گرفته اند و جشنواره فرهنگی هنری «امین» نیز در تلاش است این دستاوردها را به ظهور برساند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی بیان داشت: حوزه علمیه خواهران یک رویداد و پدیده علمی فرهنگی است که به برکت انقلاب شکوه اسلامی ایران شکوفا شد و امروزه ده ها هزار طلبه فاضل و توانمند خواهر در جای جای ایران اسلامی در عرصه های علمی، فرهنگی و تبلیغی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: بدون تردید خواهران طلبه با ورود به عرصه های نوین فرهنگی و هنری و تولید آثاری در زمینه های ادبی، تجسمی، تصویری، شفاهی و...، میدان تبلیغ غنی فرهنگ اسلام را به دست گرفته اند و جشنواره فرهنگی هنری «امین» در تلاش است با همدلی و مشارکت خواهران طلبه این دستاوردها را به ظهور برساند.

 قطبی یکی از اهداف جشنواره را زمینه سازی پویایی و نشاط بیشتر طلاب از طریق رقابت های سازنده و تعالی بخش بیان کرد و گفت: از طریق این جشنواره اساتید و طلاب مستعد و علاقه مند به فعالیت های فرهنگی هنری شناسایی شده و بستر لازم برای ارتقاء دانش، بینش و نگرش آنان فراهم خواهد شد.

گفتنی است، طلاب خواهر علاقه مند و ساکن استان اصفهان اعم از محصل و یا فارغ التحصیل می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha