شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آيت الله سبحاني بر برخورد قاطع قانوني با تخلفات ، بکارگيري افراد پاکدست ، فرهنگ سازي مصرف صحيح و قيمت گذاري کالاها، تاکيد کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آيت الله سبحانی، امشب در دیدار اسفناني مدير کل تعزيرات حکومتي استان تهران که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، قيمت گذاري دولت بر کالاها و خدمات را در شرايط کنوني ضروری دانستند و گفتند:اين کار تکليف مردم را مشخص مي کند.

ایشان با بيان اينکه اکثر مردم حاضرند قانون را رعايت کنند؛ اما قانون را نمي دانند افزودند: در اين شرايط ،قيمت گذاري ضرورت است که اگر نباشد، نظام کار به هم مي خورد.

این مرجع تقلید فرهنگي سازي مناسب رسانه اي در شرايط کنوني را درباره اينکه همه مردم کشور خانواده  واحد هستند و نبايد به خاطر چند ريال مايه اختلال زندگي مردم باشيم مهم برشمردند و افزودند: با فرهنگ سازي بسياري از مشکلات حل مي شود.

معظم له  به کارگيري افراد عادل، فاضل و با تقوا را در مرزهاي کشور براي جلوگيري از واردات و صادرات غير قانوني باعث کاهش بسياري از مشکلات بيان کردند .

حضرت آیت الله  سبحاني با اشاره به بلاتکليفي چند هزار خودروي وارداتي در گمرک افزودند: اين ها اگر مجوز دارند وارد و اگر ندارند برگردانده شوند، شنيدن اين اخبار در رسانه ها در دل مردم سستي ايجاد مي کند که نظام قاطع نيست.

این مرجع تقلید بر رعايت موازين شرع و اجراي قاطع و بدون تبعيض قانون در برخورد با تخلفات تاکيد کردند و گفتند: وقتي در جايي فساد پيدا مي شود، عموم جامعه را ناراحت و مردم را بدبين مي کند.

حضرت آيت الله سبحاني فرهنگ سازي مصرف صحيح و ترويج و دعوت مردم به صرفه جويي و اعتدال در مصرف را از طريق رسانه ها ، مهم ارزيابي کردند و در کاهش مشکلات موثر دانستند.

در اين ديدار آقاي اسفناني مدير کل تعزيرات حکومتي استان تهران در گزارشي از فعاليت هاي اين اداره کل ،مبارزه با تخلفات عمده در قاچاق، گرانفروشي واحتکاررا اولويت کاري تعزيرات حکومتي بيان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha