جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای بحرین

حوزه/ در پی صدرو حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان، علمای بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: نه حکم های حبس ابد و نه زندان ها و نه تبعید و قتل و اعدام هیچ‌کدام قادر نیستند حرکت مردم بحرین را متوقف سازند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی صدور حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق و همچنین آزادی سید مجید المشعل رئیس مجلس علمای شیعیان بحرین، علمای بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: نه حکم های حبس ابد و نه زندان ها و نه تبعید و قتل و اعدام هیچ‌کدام قادر نیستند حرکت مردم بحرین را متوقف سازند و پرچم این حرکت در اهتزاز بوده و مردان آن با پایفشاری و ایستادگی در زندان و میدان چه در داخل کشور و چه در خارج آن راه را ادامه می‌دهند تا زمانی که به زودی تمامی اهداف انقلاب آنها تحقق یابند.

ترجمه متن بیانیه بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَكَفَى بِاللَّهِ حَسِيبًا) الأحزاب ٣٩

همانا علمایی که برای خدا و در راه خدا کار می‌کنند همانگونه اند که وصفشان در آیه فوق آمده است. سرهایشان بالا ست و هیچ وقت جز در برابر خداوند سر تعظیم فرود نمی آورند، با تبلیغ رسالت الهی در عدالت گستری و نپذیرفتن ظلم و اصلاح و امر به معروف و نهی از منکر و خیرخواهی برای امت اسلام بلكه برای تمامى انسان ها به تکلیف شرعی خود عمل میکنند، که این امر آنان را در مواجهه مستقیم با طالبان شرارت و مفسدان فی الارض و خورندگان حقوق مردم قرار میدهد. جان هایشان را در دستشان میگیرند و آن را در این راه پر خطر قربانی و تقدیم خدایشان می نمایند. اگر در قلوبشان ترسی باشد آن ترس از قصور در ادای واجبات شرعی و الهی ست و نه ترس از احدی غیر از خداوند، چرا که میدانند هر آنچه غیر خدا ست مخلوقی ضیف، عاجز و از بین رونده است، و بقای آنها جز چند روزی و برپایه ای سست نیست تا روزی که منادی ندا سر دهد: "ألا لعنة الله على الظّالمين".

شیخ علی سلمان و دیگر علما و شخصیت ها و آزادگان زن و مرد ملت با سربلندی به زندان های ظلم وارد شدند؛ چراکه خواهان حق و عدالتند و اکنون جناب سید مجید المشعل (رییس مجلس علمای شیعیان) با سربلندی پس از گذراندن امتحانات فدا شدن و جانفشانی کردن با شکست بندهای جلادان مستکبر از زندان خارج شده و آزاد گشته است. راه بزرگ و انقلاب ملت و حرکت مستمر آن در راه خداوند از میان این جانفشانی ها و امتحانها میگذرد و خداوند چیزی جز عزت و کرامت برای بندگانش نمیخواهد. این راه راهی ست که استحقاق جانفشانی و عطای نامنتهی دارد، پس نه حکم های حبس ابد و نه زندان ها و نه تبعید و قتل و اعدام هیچ کدام قادر نیستند این حرکت را متوقف سازند، پرچم این حرکت در اهتزاز بوده و مردان آن با پایفشاری و ایستادگی در زندان و میدان چه در داخل کشور و چه در خارج آن راه را ادامه میدهند تا زمانیکه بزودی تمامی اهداف مشروعمان تحقق یابند، باذن الله.

سلام و تحیات به رئیس مجلس اسلامی علما سید مجید المشعل ، این مجاهد فدایی که با جان و کفنش از حریم دین و رهبری ربانی آیت الله عیسی قاسم دفاع نمود.

از خداوند منان فرجی نزدیک و پیروزی آشکار برای ملت عزیزمان و تمامی ملت های مستضعف و تمامی اسرا چه زنان چه مردان خواهانیم. و رحمت و رضوان الهی را برای شهدای ابرار مسالت داریم.

إنَّه نعم المولى ونعم النّصير، والحمد لله رب العالمين.

علمای بحرين

٢٢ جمادى الأول ١٤٤٠هـ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha