شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: در جشنواره فیلم فجر توسط بازیگران تئاتری اجرا و سخنانی ایراد شدکه در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تبریز، با اشاره به برگزاری کنگره فرهنگ و هنر سپاه در تبریز، بیان داشت: با توجه به برخی حرکت های ضد فرهنگی، برگزاری چنین کنگره‌هایی ضروری است و جنبه‌های خوبی در این کنگره ارائه شد.

وی به انتقاد از حواشی رخ داده در جشنواره فیلم فجر پرداخت و گفت: در جشنواره فیلم فجر توسط بازیگران تئاتری اجرا شد که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود و سخنانی زده شده که در شأن انقلاب و نظام نبوده و تریبون به سخنان هتاکانه مبدل شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی ضمن محکومیت حرکات ضدفرهنگی و ضدانقلابی در جشنواره‌ فیلم فجر که مزین به نام انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: از مسئولین فرهنگ و هنر انتظار داریم از بروز چنین حرکاتی جلوگیری کنند و از دستاوردهای نظام اسلامی حفاظت و پاسداری نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی(ره) به کشورمان، خاطرنشان کرد: امروز دوازدهم بهمن، آغاز دهه فجر است، چهل سال پیش حضرت امام (ره) پس از پانزده روز در میان خیل عظیم استقبال مردمی، وارد کشورمان شدند و ده روز بعد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و با گذشت 4 دهه از این زمان، چهل سالگی انقلاب اسلامی در حقیقت دوران پیری و عقب گرد نبوده و زمان پختگی و بالندگی انقلاب است.

وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب در سال ۵۷، علیرغم دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی در رأس آن آمریکای ظالم، با تلاش و مجاهدت های مردم و مسئولین در مقابل دشمنان توطئه‌ها پیروز بوده‌ایم. 

امام جمعه تبریز به دستاوردهای انقلاب در طوح مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد و اظهار داشت: برخلاف پیش بینی سردمداران آمریکایی و دشمنان که مدعی بودند انقلاب ایران چهل سالگی خود را نخواهند دید، کور خوانده‌اند و اکنون انقلاب اسلامی با قامتی استوارتر از قبل ایستاده است و 40 سالگی پیروزی خود را جشن می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم آینده انقلاب را روشن دانست و افزود: آینده روشن، درخشان و پرقدرت متعلق به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی است و انشاالله به زودی بشریت شاهد اضمحلال رژیم‌های سلطه و خودکامه خواهد بود. 

وی با تأکید بر گرامیداشت ایام دهه فجر با رعایت حرمت ایام فاطمیه، بیان داشت: حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی برای دشمنان نظام حیاتی است و آنها را در تشدید فشارهای اقتصادی و تهدید علیه ملت ایران مصمم می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به عنوان مهمترین راهپیمایی ۴۰ سال اخیر یاد کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نتیجه چهل سال پایداری و مقاومت ملت ایران است. ان‌شا‌ءالله دوستان انقلاب عزیزتر از همیشه خودشان را به رخ کشیده و دشمنان انقلاب نیز ذلیل تر از همیشه خواهند بود. در حالی که دشمنی و خصومت‌های آمریکا در اوج خود قرار دارد، نگران نباشید که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به هنگام حضور در مزار شهدا و بهشت زهرا، گفت: همانگونه که معظم له فرمودند؛ یکسان سازی قبور شهدا و از بین رفتن تصویر و علامت مزار شهدا کار درستی نبوده است و امیدواریم مسئولین توصیه‌های ایشان را نصب العین اقدامات خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha