جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی  امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی گفت: تشکیل شورای عالی مبارزه با فساد گامی شجاعانه است و مبارزه با فساد باید از مراتب بالا شروع شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی در خطبه‌های نماز جمعه نجف اشرف تشکیل شورای عالی مبارزه با فساد را گامی شجاعانه دانست که باید از مراتب بالا شروع شود و گفت: نگرانی حقیقی در خصوص فروپاشی جبهه غرب وجود دارد و آمریکا در سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

وی اشاره کرد: مبارزه با فساد نیازمند حمایت فراکسیون های سیاسی، مردم و نهاد های دولتی است.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در بخش دیگر به شرایط آمریکا برای برداشتن تحریم های ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا نسبت به آنچه در منطقه جریان دارد و عدم تسلط بر آن وحشت دارد.

امام جمعه نجف اشرف افزود: بسیج مردمی عراق از سوی حکومت عراق به رسمیت شناخته شده و بودجه آن در مجلس نمایندگان به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: ایران در عراق هیچ پایگاه نظامی ندارد، این درحالی است که نیرو ها، پایگاه ها و پادگان های آمریکایی ها در عراق پا بر جاست.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی تاکید کرد: اظهارات ترامپ نشانگر رعب و وحشت حقیقی وی و فروپاشی جبهه غربی است، به ویژه که ترامپ تصریح کرده بود شرکت هایی که با ایران همکاری کنند، مجازات می شوند.

خطیب جمعه نجف اشاره کرد: آمریکا در سرنگون کردن جمهوری اسلامی ایران و در جنگ نرم علیه ایران شکست خورده و امورز به جنگ اقتصادی روی آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین تاکید کرد: شما با ملتی مواجه هستید که از فرهنگ اسلام و قرآن بهره مندند و ایران امروز از پیشرفت و تکنولوژی برخورددار است و ملت های ما در تمامی جهان پیروز خواهند شد و آمریکا در سال 2019 با مشکلات اقتصادی بیشتری مواجه می شود.

وی در خطبه دینی در خصوص تقوا و رفع نیاز های مردم مطالبی بیان کرد و آن را افضل عبادت ها دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha