چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر از برکات انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، دبیر و معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، شب گذشته با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی دیدار کردند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: در زمان رژیم پهلوی اگر کسی بزه و یا منکری انجام می داد، نهاد، ستاد یا فردی نبود که به او هشدار دهد و به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: در زمان رژیم ستم شاهی تمام شئونات زندگی ملت ایران در دستان قدرت های بیگانه بود و مردم ایران هیچ اجازه در بحث مملکت داری نداشت، ولی امروز با وجود انقلاب اسلامی شاهد ایجاد جبهه مقاومت در منطقه و جهان هستیم و این موضوع تمام معادلات سیاسی دشمنان را برهم زده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کردستان در بین مسئولین و مرجعیت جایگاه خوبی پیدا کرده، اما کافی نیست و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با این حال نباید گفت که ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تنهایی و مستقیما خیلی از مسائل را حل کند، بلکه نیازمند همکاری و همراهی بخش‌های دیگر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha