چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
صالحی

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن امسال پاسخ همه توطئه ها و یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد، افزود: به طور حتم راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن حماسه دیگری از حضور ملت در دفاع و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام   سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر، در ساری برگزار شد با اشاره به این که انقلاب اسلامی جایگاه ملت ایران در عرصه های مختلف ارتقاء داده است، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وابستگی محض رژیم، جایگاه ملت ایران به پایین سطح ممکن در جهان رسیده بود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب اقتدار ملت ایران در عرصه های مختلف شده است، افزود: امروز علیرغم همه فشارها و توطئه های دشمن، ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای مقتدر جهان مورد توجه ملت های آزادی خواه است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمت خاصی بخشید، خاطرنشان کرد: رژیم جنایت کار پهلوی وابسته غرب بود و به همین دلیل هیچ گاه کشور در مسیر رشد و توسعه قرار نگرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با تکیه بر اراده الهی و همراهی گسترده ملت توانست یک حکومت دو هزار و 500 ساله را سرنگون کند، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی یک حکومت دینی و بر پایه رأی  و نظر مردم در این حاکم است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب خوشحالی ملت های آزاده و مستضعف جهان شد، بیان داشت: حمایت از مستضعفان جهان همواره یکی از شعارهای مهم و محوری انقلاب اسلامی بوده است

حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمن چشم دیدن پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد، گفت: امروز ایران اسلامی علیرغم همه توطئه ها و فشارهای دشمن در بسیاری از عرصه های مهم و راهبردی به خودکفایی دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که استقلال یکی از مهم ترین شاخصه های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب کشور در هیچ امور خودکفا نبود و در همه مسائل وابسته کشورهای غربی بودیم.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران تلاش کردند تا این ملت چهل سالگی انقلاب را نبینند، افزود: اما علیرغم همه این توطئه ها به ویژه در یک سال اخیر انقلاب ملت ایران چهل ساله شد و این شکست بزرگی برای دشمنان نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که انقلاب اسلامی با شتاب در مسیر رشد و تعالی خود در حرکت است، بیان داشت: دشمنان ملت ایران بدانند که این مردم نخواهند گذاشت خواب آشفته آنها در خصوص ایران اسلامی تعبیر شود.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ ایران در 22 بهمن امسال پاسخ همه توطئه ها و یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد، افزود: به طور حتم راهپیمایی امسال 22 بهمن حماسه دیگری از حضور ملت در دفاع و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha