چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
سبک فاطمی

حوزه/ نشست علمی سبک زندگی فاطمی با هدف ارتقای دانش و معرفت افزایی مبلغان با حضور ۱۷۰ طلبه خواهر خرّم آبادی در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرّم آباد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، نشست علمی سبک زندگی فاطمی با هدف ارتقاء دانش و معرفت افزایی مبلغان، با حضور ۱۷۰ طلبه خواهر خرم آبادی، در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد برگزار شد .

در این نشست حجت الاسلام حسین زاده شانه چی از اسانید حوزه با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) بیان داشت: در شأن و منقبت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) 210 آیه در قرآن کریم آمده است که نشان از منزلت آن بانوی بزرگ و فعالیت و سبک زندگی ایشان دارد .

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) ولیة الله و حجة الله هم بوده است افزود: اگر حضرت علی(ع) نبود برای حضرت زهرا(س) نیز هم کفو وجود نداشت چرا که حضرت زهرا(س) جایگاهی ویژه در مزد خدای متعال دارد .

استاد حوزه با بیان اینکه سیره زندگانی حضرت زهرا(س) سراسر درس و الگوگیری برای معرفت و سعادت بشر است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در شاخصه های عبادت، ولایت مداری، فعالیت سیاسی، خانه داری، همسرداری، فرزند پروری و ... الگویی بی نظیر است که باید از سبک زندگی فاطمی برای کمال و سعادت در زندگی دنیوی و اخروی خود بهره گیریم .

حجت الاسلام حسین زاده شانه چی با بیان اینکه باید معارف سبک زندگی فاطمی به درستی و دقت برای مردم بویژه خواهران تبلیغ و ترویج شود، یادآور شد: معارف سبک زندگی فاطمی را باید با مطالعه ،تحقیق و سعه صدر در جامعه تبلیغ نمود تا شاهد استحکام بنیان خانواده برای مقابله با توطئه دشمنان باشیم .

وی در پایان گفت: طلاب و خواهران مبلغه باید با تمام توان و بصورت مستمر در تبلیغ،ترویج و نهادینه کردن معارف شبک زندگی فاطمی تلاش کنند .

براساس این گزارش، سلسله نشست های سبک زندگی فاطمی بصورت دوره ای در مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha