چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران:

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: مردم قدر و عظمت انقلاب و حضرت امام(ره) را بدانند و سوء تدبیر برخی مدیران ناکارآمد و شعارگرا را به حساب انقلاب نگذارند و دوران فشار اقتصادی نیز که حاصل تفکر ایستایی و بدون راهبرد بخش مدیریتی است به پایان خواهد رسید و از این پیچ نیز عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام حسین رضایی، هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران در جمع روحانیون شاغل در منطقه، امام خمینی(ره) را الگوی تمام عیار یک مسلمان و نمونه بارز یک رهبر سیاسی دانست و تصریح کرد: حضرت امام(ره) به اسلام عزت بخشید، پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد، به ملت غرور و شخصیت و خودباوری بخشید، ندای استقلال و آزادگی را در سراسر جهان سرداد و امید را در دل های ملل تحت ستم جهان زنده کرد.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) در عصری که همه ی دست های قدرتمند سیاسی برای منزوی کردن دین و معنویت و ارزش های اخلاقی تلاش می کردند، نظامی بر اساس دین و معنویت و ارزش های اخلاقی را پدید آورد و دولت و سیاستی اسلامی بنیان نهاد.

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران ادامه داد: اساس نهضت امام خمینی(ره) مبتنی بر روش سیدالشهدا(ع) بود؛ ایشان در شرایطی دفاع مقدس ملت ایران را هدایت کرد که دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی مجهز به انواع سلاح های مخرب و کشنده بودند و قصد نابودی اسلام و میهن اسلامی را داشتند، اما با سرافکندگی هرچه بیش تر شکست خوردند.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) تنها یک رهبر سیاسی–انقلابی نبود، بلکه فراتر از الگوها و قالب های موجود، رهبری الهی و پیامبر گونه بود و میراث او هم اختصاص به جامعه یا ملت خاصی ندارد.

وی تاکید کرد: مردم قدر و عظمت انقلاب و حضرت امام(ره) را بدانند و سوء تدبیر برخی مدیران ناکارآمد و شعارگرا را به حساب انقلاب نگذارند و دوران فشار اقتصادی نیز که حاصل تفکر ایستایی و بدون راهبرد بخش مدیریتی است به پایان خواهد رسید و از این پیچ نیز عبور خواهیم کرد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha