جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ صبح امروز زنگ انقلاب در یکی از مدارس ایرانی در پایتخت پاکستان توسط آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه ایران به صدا درآمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صبح امروز زنگ انقلاب در یکی از مدارس ایرانی در پایتخت پاکستان توسط آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه ایران به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش،‌ به مناسبت چلهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز زنگ انقلاب در یکی از مدارس ایرانی در اسلام آباد به صدا در آمد.

آیت الله اعرافی و سفیر ایران در پاکستان با حضور در جمع دانش آموزان و سرپرستان یکی از مدارس ایران در پاکستان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفتند.

در ادامه آیت الله اعرافی گسترش روابط ایران با جهان اسلام به ویژه کشور پاکستان را از ثروت‌های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دانش آموزان برای آینده جهان اسلام و تقویت همکاری بین امت اسلامی خود را آماده کنند تا بتوان در سایه آن آینده بهتری را برای منطقه و دنیای اسلام رقم زد.

وی با بیان اینکه محورهای مهم دستاوردهای انقلاب اسلامی در استقلال،‌آزادی و جمهوری اسلامی خلاصه میشود اظهارداشت: توجه به مصالح جهان اسلام از ماموریت های مهم انقلاب قلمداد می شود و توجه به کشورهای همسایه به ویژه پاکستان مورد تاکید است.

همچنین صبح امروز آیت الله اعرافی در صبحانه کاری با مهدی هنر دوست سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان شرکت کرد.

در این جلسه سفیر ایران در پاکستان به اراه نکاتی درباره روابط ایران و پاکستان پرداخت و سپس آیت الله اعرافی به ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و حوزه های علمیه به ویژه جامعة المصطفی العالمية پرداخته و بر اهمیت نقشی که عالمان دینی در تقویت روابط دو کشور ایران و پاکستان دارند تاکید کردند.

آیت الله اعرافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha