جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هشتگ نویسی

حوزه/ حجت الاسلام ناجی گفت:در راستای برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی و با توجه به جنبش های مردمی و سازمانی در فضای مجازی،حوزه علمیه اصفهان اقدام به برگزاری جشنواره هشتگ نویسی ویژه فعالین فضای مجازی در حوزه علمیه اصفهان ر دو بخش زیباترین پیام و اثرگذار ترین پیام کرده است.

حجت الاسلام علیرضا ناجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: در راستای برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی و با توجه به جنبش های مردمی و سازمانی در فضای مجازی، این شورا در اقدامی هماهنگ با حمایت از رویکرد های سازمان های تابعه اقدام به برگزاری جشنواره هشتگ نویسی ویژه فعالین فضای مجازی در حوزه علمیه اصفهان نموده است.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه اغلب بزرگوارانی که در حوزه رسانه و فضای مجازی اظهار نظر می کنند، در زمینه جریان سازی و موج آفرینی و در میدان عمل ضعیف عمل می کنند. این برنامه با توجه به فعالیت های آموزشی دبیرخانه شورای فضای مجازی حوزه علمیه اصفهان، زمینه ای جهت حرکت جریان ساز در فضای مجازی و رسانه ها ایجاد خواهد کرد.

دبیر شورای فضای مجازی حوزه علمیه استان اصفهان ادامه داد: هرچند مطمئنا انتظار یک حرکت حرفه ای و قوی در ابتدای کار را نداریم، لیکن تکرار این برنامه ها متضمن حرکت هایی با عیار بالا و از جنس جریان سازی رسانه ای خواهد بود که این نقطه ضعف ها را پوشش خواهد داد.

وی با اشاره به حضور روز افزون جوانان در شبکه های اجتماعی افزود: متاسفانه به جای اینکه فضای مجازی وسیله ای جهت ارتقاء هویت جوانان گردد و این شبکه ها ابزاری برای جوانان باشند، بالعکس جوانان در فضای مجازی به دنبال یافتن هویتی هستند تا خود را با آن تطبیق دهند .

دبیر جشنواره هشتگ نویسی اصفهان تصریح کرد: در واقع جوانان عزیز ما ابزاری در دست شبکه های اجتماعی شده اند، عدم هدایت و آموزش جوانان در این حوزه تاکنون باعث بروز پیامد های منفی بسیاری در سطح جامعه شده و بایستی هرچه سریعتر در این خصوص اقدامات برنامه ریزی شده ای توسط مجریان سیاستگذار در این حوزه صورت پذیرد.

وی در خصوص برنامه های این جشنواره از امکان حضور عموم مردم در این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش زیباترین پیام و اثرگذار ترین پیام داوری می شود و اساتید با تجربه امر داوری جشنواره را برعهده خواهند داشت. هر فرد در هر شبکه اجتماعی با ارسال یک پیام با یکی از هشتگ های #چهل_سالگی_انقلاب، #راز_ماندگاری_انقلاب و #افتخار_به_گذشته_امید_به_آینده همراه با هشتگ #حوزه_علمیه_اصفهان می تواند در این جشنواره شرکت نماید.

حجت الاسلام ناجی خاطرنشان کرد: افراد کافی است در ساعت 23 روز 25 بهمن ماه از پیام خود اسکرین شات گرفته و در پیام رسان های سروش، ایتا و بله به شماره 09363490240 ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha