پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه اروپا همانند آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: مردم ایران ۴۰ سال پیش دزدها را از این کشور بیرون کردند و امروز از مسئولان می خواهیم همان دزدهایی را که این مردم با زحمت و خون دادن های بسیار از در بیرون کردند را از پنجره لوایحی همچون fatf وارد نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار همدان در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و اگر ایران کشوری مقتدر و در حال پیشرفت نبود دشمنان شبانه روز برای براندازی نظام نقشه نمی کشیدند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:‌ دشمنان به دنبال آن هستند که با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و کشور به اهداف پلید خود برسند، اما مردم ایران مانند همیشه ثابت کردند که دست از حمایت خود نخواهند بر داشت.

وی، وظیفه رسانه های معاند را تزریق نا امیدی عنوان کرد و گفت: دشمنان شبانه روز با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی درصددند تا مردم را مایوس کنند، اما حضور مردم تمام تحلیل های آنها را از بین برد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه اروپا همانند آمریکا قابل اعتماد نیست، اظهار داشت: مردم ایران 40 سال پیش دزدها را از این کشور بیرون کردند و امروز از مسئولان می خواهیم همان دزدهایی را که این مردم با زحمت و خون دادن های بسیار از در بیرون کردند را از پنجره لوایحی همچون fatf وارد نکنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مدتی کشور به بهانه برجام در انتظار آمریکا بود و امروز هم با مطرح کردن نام اروپا به دنبال آن هستند که کشور را معطل اروپایی ها کنند؛ باید دشمن را بشناسیم و بدانیم که هیچ کدام از آن ها قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانست داعشیان آدمکش را نابود کند تا نامی از آنها در تاریخ نماند و این یکی از هزاران دستاورد انقلاب اسلامی است.

آیت الله خاتمی به توطئه دشمن در بحث گرانی اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند به بهانه گرانی بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند، در حالی که باید بدانند مردم ما تا آخرین نفس از انقلاب و آرمان های آن حمایت خواهند کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور تاکید کرد: مردم مانند همیشه به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت مسئولان است که با مدیریت جهادی و نظارت صحیح و برخورد قاطع با مفسدان، به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha