پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سناتور سراج الحق

حوزه/ سناتور سراج الحق گفت: امروز دنیای اسلام با چالش های زیادی مواجه است و تجربه انقلاب اسلامی می تواند تجربه ای موفق برای جهان اسلام باشد تا با مشکلات امروز بشریت مواجه شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با جماعت اسلامی دیوبندی لاهور در مرکز منصوره و مولانا سراج الحق به عنوان امیر جماعت اسلامی پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار مولوی سراج الحق گفت: امروز دنیای اسلام با چالش های زیادی مواجه است و تجربه انقلاب اسلامی می تواند تجربه ای موفق برای جهان اسلام باشد تا با مشکلات امروز بشریت مواجه شوند و ما در دنیای امروز که به صورت دهکده جهانی در آمده به کمک ایران و ارتباط با جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران نیازمندیم.

وی گفت: جماعت اسلامی پاکستان همواره برای تحقق وحدت اسلامی تلاش کرده و پرچمدار وحدت در پاکستان بوده و در همین راستا شورای وحدت ملی را تاسیس کردیم که متشکل از علمای شیعه و اهل سنت است و روند وحدت در میان علمی شیعه و اهل سنت روندی رو به رشد است.

مولوی سراج الدین گفت: تلاش های زیادی برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی به ویژه در پاکستان صورت می گیرد و البته این از توطئه های دشمنان است که ما در برابر آن مقاومت می کنیم و به مقاومت خود افتخار می‌کنیم، زیرا بر این باوریم باید دنیای اسلام با وحدت به اهداف و آرمان های بلند خود برسد.

وی در ادامه آرزو کرد: وحدت و تعامل و همکاری میان علمای دنیای اسلام به ویژه ایران و پاکستان بیشر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha