پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی +

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: از امروز نوبت مسئولین است و دولتمردان باید برای حفظ کرامت انسانی، اشتغال، معیشت و رفاه مردم بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن قدرداین از حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی دیدنی و تماشایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران در حقیقت سنگ تمام گذاشت و با توجه به بیانات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و تجربه حضور در راهپیمایی هایی که بنده داشتم، این حضور اصلا قابل پیش بینی نبود و در واقع نقشه های شوم دشمنان خنثی شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: از امروز نوبت مسئولین است و دولتمردان باید برای حفظ کرامت انسانی، اشتغال، معیشت و رفاه مردم بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه ضمن اظهار تاسف از شهادت زکریا جابر کودک عربستانی و سکوت مدعیان حقوق بشر، بیان کرد: آنها که مدعی حقوق بشر هستند هیچ گاه دلسوز حقوق بشر نیستند و نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: امروز در کشورهایی نظیر یمن، سوریه و ...، همان مدعیان حقوق بشر جنایات مصیبت باری علیه مردم مظلوم مرتکب شده اند و به هیچ عنوان آنها را مدعی نمی شناسیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز در هر کجای عالم که ترور و فساد مشاهده می کنیم از همین مدعیان حقوق بشر است، چرا که این افراد حامی بشریت نبوده و باید دست از سر بشریت بردارند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha